R1: 1 campanie de informare si promovare in randul tinerilor cu privire la program si proiect, in vederea identificarii GT al proiectului.
R2: 600 de tineri informati cu privire la program si proiect
R3: 400 de tineri NEETs inregistrati si profilati de SPO, participanti la programele de formare profesionala si cursurile organizate prin proiect
R4: 350 de tineri NEETs participanti la activitatile de formare, certificati
R5: 400 de tineri NEETs din randul participantilor la activitatile proiectului inclusi in activitatile de mediere a muncii
R6: Campanie de activitati pentru stimularea ocuparii si medierea muncii
R7: 174 de tineri NEETs din randul participantilor la activitatile proiectului, angajati
R8: 174 de tineri NEETs angajati prin proiect, monitorizati si consiliat pe o perioada de 3 luni de la angajare, in vederea mentinerii locurilor de munca.
R9: 40 de tineri NEETs participanti la activitatile proiectului care benefiiciaza de serviicii de acompaniament